Saturday 2 July 2011

Alhamdulillah..Tak sia-sia amik short sem

Assalamualaikum

Ni ha result short sem..Huhu tak sangke lak kan..Kalau tiap2 sem mcm ni kan bagus..Aku ni takde la pandai mane..Besarkan malas je lebih..Wahaha..Tu yang sem 2 dah buat 2 lubang kt result..Jajan tu namenyee..Jajan!!


Ni kira hadiah hari jadi dari aku untuk diri aku sendiri..Ye la aku ni tak mcm org lain,,hari jadik berbagai macam hadiah dapat..huhu..Tapi kalau HPNM tu dah atas 3.0 baru lah aku boleh bangga dgn pencapaian sendiri..Nak kena up sikit HPNM tu kalau nak sambung degree..

Anyway thanks kepade Pn Fara,Misfs Pavithra dan Pn Normala yang mengajo math 3 tu..Encik Azizan aka En Koboi yg ajar autocad..Walaupun kelas dye selalu takde,,dye pun selalu dtg lambat tp baik gak dye sebab bg pointer yg tinggi sikit kat kitorang..Tapi kalau sape2 soh buat autocad bkn kitorang reti pun..Dan juge En Nahar yang kitorg nego2 dpt gak buat kelas malam sebab hari isnin clash lak dgn math..Dengan En Ridhwan yg ajar ICE tuh..Ok kot 2.33 dari fail..huhu..Sebab aku dengar ICE ada yg fail..Final pun bole tahan susah..Nasib baik.. ^^"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget