Tuesday 26 July 2011

Kembali Aktif!!

Assalamualaikum

Wargh!! Lame tak update blog..Dah dekat 3 minggu rasenye aku dah tak bukak blog ni...Maklumlah sejak2 dah  ade bisnes kat baghdad ni..

-JUST JOKE-

Actually aku dah praktikal dah..Dah 3 minggu..Last aku update blog tuh lg 2 hari lg aku nak start praktikal..Banyak faktor yang mempengaruhi nih sebenarnye..Pehhh..Bizi memanjang..Tak macam time belajar dulu..Antara faktor2 nye ade lah.....

  1. Mase tak mencukupi
  2. Balik kerja dah penat
  3. Malam2 selalu g lepak dgn kawan2..Maklumlah dah lame tak jumpa kan
  4. Ujung minggu jek g jalan2..Tak pun buat la ape2 kat rumah cm repair2 benda yg dah jahanam kt rumah aku ni
  5. Terlebih main game
  6. Mouse tak jumpa..Tak biasa buat kerja takde mouse
  7. Kadang2 adik aku main laptop aku...Takkan nak pakai komputer rumah..Lembab..
  8. Banyak la faktor lagi..Tak ingat nak cakap...
Huhu..Okay..Mulai hari ni aku akan merajinkan diri nk update blog ni..Senyap sunyi je kan..

1 comment:

  1. Betul! kalau dah kerja malas gila nak updet blog.. Penat kot.hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget