Tuesday 21 June 2011

Arrghhh Tak Tahan Pedas!!



Assalamualaikum..Sori aku dah jarang update mase2 terdekat ni..Bizi wooo..Tapi esok dah last paper..Entri kali ni aku nk cerita pasal aku dan kepedasan..Tak tahan pedas la senang cite

Agak aneh la sebab dulu mase kecik2 selambe jek aku telan..Sekarang,,makan nasi goreng kampung pn kena mintak kurang pedas..Kalau pedas,,berpeluh2..Dan berpijar2..Aku pun tak tau la kt mane salah silapnye..Mungkin orang johor jenis yang tak tahan pedas kott..

Tapi family aku selambe jekk..Orang johor gak..Kalau makan pedas2,,lepas tu mesti berpeluh..Koman2 pun sikit je la..Tapi kalau dah tergigit cili api ke,,cili padi ke..Perghhh..Mcm nak meletop kepala..Macam dalam mulut ni telan api..

Tapi terus terang aku memang suka makan pedas..Perut meminta2 tp mulut pulak mengada2..Pantang aku nak makan pedas mesti makan bawah kipas dan jugak ada ais kosong bersame..Nak hilang pedas dalam mulut minum air,,dah ok sikit sambung balik..Tapi kalau makan menyulam dengan air ni tak elok..Perut jadik buncit..Ni la padahnye..

Hahhh,,ape pn x bole..Takpe2 ni maybe kelemahan aku kot..Cili oh cili kenape la kau pedas sangattt...Haishhh..Perkare ni sangat memalukan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget