Monday 22 August 2011

Syawal Yang Semakin Dekat!!!!!

Assalamualaikum u all!!

Lame kan aku dah tak update blog ni..Rindu tak??Mesti tak rindu kan????Okay aku rase sekarang ramai tengah mood raye..Maklumlah,,raye tinggal lebih kurang 8 hari jek kan...Mesti korang semua dah shopping dan bersakan2 renovate rumah..Yang jauh dari family lak mesti dah beli tiket bas,servis moto dan kereta masing2 untuk balik ke kampung masing2 kan??

Raye tahun ni..bagi aku??hm entah la ek..nak shopping takde mase..Sebab kena kerja hari ahad,,arghh dah la puase2 takde rehat lak tu...Dah tu lagi satu hari ye..SATU hari lg nk raye baru cuti..Mane sempat nk shopping..Kedai pn dah mule tutup hari isnin tu..Wahhhhhhh...Dugaan tu..DUGAAN..Adess..

Tapi tahun ni aku berpuase kt johor jek..Praktikal lah katekan..Kalau kat PD ni time2 gini mesti dah rindu dan tak sabar sey nk balik rumah..Pastu balik bawak motor..Pehh,,rindu nk bwk motor jauh2..Kat Johor lak motor tu setakat transpot pergi balik kerja jek..Nak pergi mane2 bawak kereta..Motor pn dah tak terjage sangat..Nanti dah nak balik PD hujung taun ni baru terkial2 nak servis motor...Korang balik kampung tak??kalau balik drive lah hati2..Musim2 raye ni..Jalan jadik bahaye..

Okay aku pn dah malas nk menaip2 sangat..Nak waktu berbuka ni..So hayati lah raye korang betol2 sebab tak mustahil raye tahun ni raye terakhir korang..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget